dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Miličková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:29Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:29Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51122
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, kterou představuje obchodní centrum Galerie Vaňkovka sídlící v Brně. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingovou komunikaci. Následně byla definována teoretická východiska pro zpracování části praktické. V praktické části bakalářské práce bylo cílem zanalyzovat současný stav marketingové komunikace obchodního centra na základě vybraných analýz a metod, poté zhodnotit tyto výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou obchodnímu centru Galerie Vaňkovka zlepšit nejen marketingovou komunikaci se svými zákazníky. |
|
dc.format |
89 s. (122 636 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
obchodní centrum
|
cs |
dc.subject |
McKinsey 7S
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Marketing Analysis
|
en |
dc.subject |
Shopping Centre
|
en |
dc.subject |
McKinsey 7S
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on marketing communication analysis of chosen company, which is Galerie Vaňkovka in Brno. In the theoretical part, the aim was to create literary research, which focuses on marketing communication. Then it is followed by theoretical starting points, that were defined for practical part. In this part, the aim was to analyse the state of marketing communication of shopping centre based on selected analyses and methods, then evaluate these results and make recommendations, which can help shopping centre Galerie Vaňkovka to improve their marketing communication with its customers. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61628
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|