Folklorní umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Folklorní umění v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Folklorní umění v reklamě
Author: Opravilová Krejzlíková, Olga
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tradiční lidovou tvorbou a kultury a přenášení těchto charakteristických znaků do reklamního sdělení. Práce je členěna na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na všeobecnou teorii lidového umění a reklamy, vymezuje základní pojmy a druhy lidového umění a charakteristiku a nástroje reklamy. Praktická část je zaměřena na výzkum v problematice užití folklorních prvků v reklamě, jejímu porozumění a hlubšímu pochopení. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51238
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 62606


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
opravilová krejzlíková_2022_dp.pdf 1.813Mb PDF View/Open None
opravilová krejzlíková_2022_op.doc 120.5Kb Unknown View/Open None
opravilová krejzlíková_2022_vp.doc 102Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account