Folklorní umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Folklorní umění v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Opravilová Krejzlíková, Olga
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:34Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:34Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51238
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tradiční lidovou tvorbou a kultury a přenášení těchto charakteristických znaků do reklamního sdělení. Práce je členěna na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na všeobecnou teorii lidového umění a reklamy, vymezuje základní pojmy a druhy lidového umění a charakteristiku a nástroje reklamy. Praktická část je zaměřena na výzkum v problematice užití folklorních prvků v reklamě, jejímu porozumění a hlubšímu pochopení. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda.
dc.format 62 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject umění cs
dc.subject folklor cs
dc.subject folklorní prvky cs
dc.subject lidové umění cs
dc.subject umění v reklamě cs
dc.subject Advertising en
dc.subject art en
dc.subject folklore en
dc.subject folklore elements en
dc.subject folk art en
dc.subject art in advertising en
dc.title Folklorní umění v reklamě
dc.title.alternative Folk art in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with traditional folk art and transferring these symbols to an advertising message. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the general theory of folk art and advertising and defines the basic concepts and types of folk art and the types and tools of advertising. The practical part researches the use of folklore elements in advertising in order to understand it and gain insights. The thesis utilises qualitative research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62606
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
opravilová krejzlíková_2022_dp.pdf 1.813Mb PDF View/Open None
opravilová krejzlíková_2022_op.doc 120.5Kb Unknown View/Open None
opravilová krejzlíková_2022_vp.doc 102Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account