Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce |
Author: |
Čadová, Martina
|
Advisor: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstract:
|
Práce "Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce" věnuje pozornost systému základního vzdělávání v České republice, zaobírá se především problematikou Základních škol veřejných (státních), alternativních (konkrétně SCIO a Montessori) a problematikou kurikulárních dokumentů. Akcentována je myšlenka profesního standardu učitele, respektive Rámce profesních kvalit učitele. V průběhu osobního i profesního života se neustále učíme, záměrem práce není zjistit, jak by měl v očích ředitelů škol vypadat ideální učitel/průvodce, ale které profesní či osobnostní kvality jsou ze strany ředitelů u kandidátů preferovány či akcentovány, přičemž byly, v případě těchto preferencí, zjištěny rozdíly mezi řediteli veřejných (státních) a alternativních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51833
|
Date:
|
2022-01-19 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account