dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Čadová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:58Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:58Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51833
|
|
dc.description.abstract |
Práce "Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce" věnuje pozornost systému základního vzdělávání v České republice, zaobírá se především problematikou Základních škol veřejných (státních), alternativních (konkrétně SCIO a Montessori) a problematikou kurikulárních dokumentů. Akcentována je myšlenka profesního standardu učitele, respektive Rámce profesních kvalit učitele. V průběhu osobního i profesního života se neustále učíme, záměrem práce není zjistit, jak by měl v očích ředitelů škol vypadat ideální učitel/průvodce, ale které profesní či osobnostní kvality jsou ze strany ředitelů u kandidátů preferovány či akcentovány, přičemž byly, v případě těchto preferencí, zjištěny rozdíly mezi řediteli veřejných (státních) a alternativních škol. |
|
dc.format |
108 s. (146 224 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní koncepce
|
cs |
dc.subject |
kurikulární dokumenty
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
průvodce
|
cs |
dc.subject |
ředitel
|
cs |
dc.subject |
rámec profesních kvalit učitele
|
cs |
dc.subject |
osobnostní kvality
|
cs |
dc.subject |
profesní kompetence
|
cs |
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
school concepts
|
en |
dc.subject |
curricular documents
|
en |
dc.subject |
educationalist
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
guide
|
en |
dc.subject |
headmaster
|
en |
dc.subject |
framework of professional qualities of a teacher
|
en |
dc.subject |
personal qualities
|
en |
dc.subject |
professional competences
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.title |
Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for Teachers and Guides in Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis "Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for the Position of a Teacher and Guide in Education" focuses on the system of primary education in the Czech Republic. This thesis is specifically concerned with public (state) primary schools, alternative schools (specifically SCIO and Montessori) and curricular documents. The idea of a teacher's professional standard (the framework of professional qualities of a teacher) is emphasized. We constantly learn throughout our personal and professional lives. The aim of the thesis is not to determine what the idea of an ideal teacher, from the point of view of headmasters, is, but which professional or personal qualities headmasters prefer or accentuate among candidates. As of the preferences, differences were found between headmasters of public (state) and alternative schools. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60420
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|