Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací
Show full item record
No preview available
Title:
|
Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací |
Author: |
Doucková, Eva
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Téma diplomové práce se zabývá dopadem reklamy na životní styl dětí, a to i z pohledu rodičů a prarodičů. Cílem práce je zjistit, jak moc a v jakém věku děti reklama s cukrovinkami a slanými potravinami ovlivňuje, jaké vlivy na ně obecně reklama má. Dále se práce zabývá vnímáním reklamy z pohledu rodičů a prarodičů, jaké reklamy vnímají jako přijatelné a jaké už ne. Jako výzkumný soubor byly zvoleny děti ve věku 3-9 let, jejich rodiče a prarodiče. Teoretická část práce se věnuje problematice působení reklamy na děti, pohledu rodičů na chování jejich dětí vzhledem k sledovaným reklamám. Praktická část se pak zabývá sbíráním dat od respondentů a následným zpracováním těchto dat. Výzkumnými metodami, které byly zvoleny pro tuto práci jsou kvalitativní metody formou individuálních rozhovorů s dětmi, rodiči a prarodiči. Projektová část pak implementuje sesbíraná data a poskytuje návrh na řešení zjištěných skutečností v rámci společnosti a důrazem na MK. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51980
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
62132
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account