Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Doucková, Eva
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:04Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:04Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51980
dc.description.abstract Téma diplomové práce se zabývá dopadem reklamy na životní styl dětí, a to i z pohledu rodičů a prarodičů. Cílem práce je zjistit, jak moc a v jakém věku děti reklama s cukrovinkami a slanými potravinami ovlivňuje, jaké vlivy na ně obecně reklama má. Dále se práce zabývá vnímáním reklamy z pohledu rodičů a prarodičů, jaké reklamy vnímají jako přijatelné a jaké už ne. Jako výzkumný soubor byly zvoleny děti ve věku 3-9 let, jejich rodiče a prarodiče. Teoretická část práce se věnuje problematice působení reklamy na děti, pohledu rodičů na chování jejich dětí vzhledem k sledovaným reklamám. Praktická část se pak zabývá sbíráním dat od respondentů a následným zpracováním těchto dat. Výzkumnými metodami, které byly zvoleny pro tuto práci jsou kvalitativní metody formou individuálních rozhovorů s dětmi, rodiči a prarodiči. Projektová část pak implementuje sesbíraná data a poskytuje návrh na řešení zjištěných skutečností v rámci společnosti a důrazem na MK.
dc.format 92 s. (178 279 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Děti cs
dc.subject reklama cs
dc.subject životní styl cs
dc.subject generace cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Kids en
dc.subject advertising en
dc.subject lifestyle en
dc.subject generation en
dc.subject shopping behavior en
dc.title Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací
dc.title.alternative The Impact of Advertising on the Lifestyle of Children from the Perspective of Generations
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of the diploma thesis deals with the impact of advertising on the lifestyle of children, even from the perspective of parents and grandparents. The aim of the thesis is to find out how much and at what age children advertising with confectionery and salty food affects what effects advertising has in general. Furthermore, the work deals with the perception of advertising from the perspective of parents and grandparents, which ads they perceive as acceptable and which no longer. Children aged 3-9, their parents and grandparents were selected as the research group. The theoretical part of the thesis deals with the issue of the effect of advertising on children, parents' view of their children's behavior with respect to the monitored advertising. The practical part then deals with the collection of data from respondents and the subsequent processing of this data. The research methods that have been chosen for this work are qualitative methods in the form of individual interviews with children, parents and grandparents. The project part then implements the collected data and provides a proposal for the solution of the identified facts within the company and emphasis on marketing communications.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62132
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
doucková_2022_dp.pdf 2.106Mb PDF View/Open None
doucková_2022_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
doucková_2022_vp.doc 111.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account