Marketing a marketingová komunikace ZOO Praha

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace ZOO Praha

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Buřičová, Linda
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:24:08Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5216
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na oblast marketingové komunikace neziskového sektoru a zoologických zahrad. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci pražské zOO a ukázat, jakým způsobem naplňuje informační potřeby jednotlivých skupin. Teoretická část definuje jednotlivé oblasti marketingu a marketingových komunikací neziskových organizací a zoologických zahrad. V analytické části je popsána současná strategie marketingové komunikace Zoo Praha, cílové skupiny a jakým způsobem s nimi Zoo Praha kokmunikuje. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z analýzy a zhodnoceny dosažené cíle. cs
dc.format 58 s. cs
dc.format.extent 588922 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
dc.subject Organizace nepodnikatelského skeotru cs
dc.subject marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject public relations cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject donátor cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject zoologická zahrada cs
dc.subject Non profit organisations en
dc.subject marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject target group en
dc.subject public relations en
dc.subject fundraising en
dc.subject donator en
dc.subject public en
dc.subject zoo en
dc.title Marketing a marketingová komunikace ZOO Praha cs
dc.title.alternative Marketing and marketing communication of ZOO Praha en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.date.vskp-available 2038-05-12
dc.description.abstract-translated This bachelor work is focusing on marketing communications of non profit organisations and zoo. The target of this work is to analyse marketing communication of zoo and to show the way how it fullfills the needs of each individual target group. Theoretical part defines individual parts and specifics of marketing and marketing communication of non profit organisations and zoo. Current marketing communication strategy of Zoo Praha is subscriebed in analytical part of this work. There are also analysed target groups of zoo Praha and the method how zoo communicates with them. There is summary of the work and the final knowledges in the end and also evaluate achieved targets. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7499
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
buřičová_2008_bp.pdfBlocked 575.1Kb PDF View/Open
buřičová_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
buřičová_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account