dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Kročilová, Darina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52839
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o digitálních programech kreativního stárnutí v kulturních institucích. Cílem práce je formulovat konkrétní doporučení týkající se práce a komunikace se seniory v online prostředí. Teoretická část se mimo jiné zabývá kulturou, kreativním stárnutím a art marketingem. V teoretické části jsou dále uvedeny výzkumné otázky, kritéria výběru, výběr metod a cíl práce. Praktická část obsahuje tři výzkumná šetření, mezi které se řadí případové studie, focus group a individuální rozhovor. V závěru práce jsou na základě výsledků výzkumu zodpovězeny výzkumné otázky. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
art marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
kulturní instituce
|
cs |
dc.subject |
kreativní stárnutí
|
cs |
dc.subject |
aktivní stárnutí
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
art marketing
|
en |
dc.subject |
culture marketing
|
en |
dc.subject |
cultural institutions
|
en |
dc.subject |
creative ageing
|
en |
dc.subject |
active ageing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
digital communication
|
en |
dc.title |
Kreativní stárnutí v kulturních institucích |
|
dc.title.alternative |
Creative Ageing in Cultural Institutions |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with digital creative ageing programmes in cultural institutions. The primary goal of the thesis is to provide specific recommendations for effective work and communication with elderly individuals online. The theoretical portion of the thesis delves into several related areas, including culture, art marketing, and creative ageing. This section also outlines the research questions, selection criteria, methodology, and overall objective of the thesis. The practical portion of the thesis includes three research investigations, including case studies, focus group, and individual interview. Finally, the thesis provides answers to the research questions based on the results of the research investigations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65779
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|