Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy |
Author: |
Michnová, Daniela
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Práce se zabývá marketingovou komunikací dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy, která vzniká za účelem propojování generací. Pomáhá také zástupcům vzdělávacích systémů při osvojování návyků dítěte a při diagnostice a prevenci vad nohou. Komplikovanější téma je přibližováno hravou formou. Úvodní část obecně charakterizuje současný stav knižního trhu v kontextu ekonomické situace nakladatelů v České republice a sleduje jeho vývoj v letech. V praktické části je pracováno s analýzou knižní nabídky současných nakladatelských subjektů, doplněnou o poznatky z dotazníkového šetření mezi reprezentativním vzorkem cílové skupiny, které se zaměřuje na faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka. Využity jsou taktéž poznatky vytažené z individuálních rozprav nad knihou a deskovou hrou s názvem Nezapomeň na nohy. V závěru jsou navrženy konkrétní návrhy a doporučení marketingových aktivit podporující prodejnost knižního titulu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52843
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account