Marketingová komunikace na podporu prodeje The North Face Ostrava
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace na podporu prodeje The North Face Ostrava |
Author: |
Kocichová, Ellen
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace na podporu prodeje obchodu s outdoorovou módou The North Face Ostrava. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část otevírá studovanou problematiku vysvětlením pojmů spojených s marketingovou komunikací sportovně zaměřeného maloobchodu, konkrétně s průběžnými akcemi podpory prodeje. Kromě teoretického východiska jsou zde také stanoveny metodologické zásady výzkumné části, spolu s výzkumnými otázkami k ověření. Praktická část navazuje představením značky The North Face a analýzou současného stavu komunikace vybrané prodejny v Ostravě k jejich zákazníkům. Ta identifikuje aktuálně využívané komunikační strategie, ale především se zaměřuje na slevové akce. Analýza dat z interních zdrojů firmy přinese statistické údaje, zdali a jak moc jsou tyto akce přínosné při naplňování požadovaných cílů. Na zjištěná data naváže individuální rozhovor s testováním návrhů nových slevových akcí, pro získání komplexního pohledu, jak ze strany prodejních výsledků, tak ze strany zákazníků. Projektová část vychází ze zjištěných poznatků praktické části. Cílem je přinést návrhy nových tematických slevových akcí na podporu prodeje ostravské prodejny The North Face, jež podpoří dosažení stanovených cílů podniku přilákáním nových zákazníků a zvýšením prodejů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53017
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account