Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu |
Author: |
Ondrášová, Sára
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá vlivem fotografie na rozhodování zákazníka na e-shopu. Zaměřuje se konkrétně na faktory ovlivňující percepci fotografie v kontextu s rozhodovacím procesem návštěvníka e-shopu. Teoretická část práce je naplněna informacemi z oblasti marketingu, spotřebního chování a reklamní fotografie. Praktická část práce zahrnuje provedení dvou výzkumů - dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů se zákazníky či návštěvníky internetového obchodu společnosti Make Dreams. Projektová část je pak věnována vytvoření podkladu pro případné focení pro e-shop, tak aby fotografie odpovídaly preferencím zákazníků a motivovaly je k nákupu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53032
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account