Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu

Show full item record

No preview available
Title: Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
Author: Ondrášová, Sára
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá vlivem fotografie na rozhodování zákazníka na e-shopu. Zaměřuje se konkrétně na faktory ovlivňující percepci fotografie v kontextu s rozhodovacím procesem návštěvníka e-shopu. Teoretická část práce je naplněna informacemi z oblasti marketingu, spotřebního chování a reklamní fotografie. Praktická část práce zahrnuje provedení dvou výzkumů - dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů se zákazníky či návštěvníky internetového obchodu společnosti Make Dreams. Projektová část je pak věnována vytvoření podkladu pro případné focení pro e-shop, tak aby fotografie odpovídaly preferencím zákazníků a motivovaly je k nákupu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53032
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ondrášová_2023_dp.pdf 3.996Mb PDF View/Open None
ondrášová_2023_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
ondrášová_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account