Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Ondrášová, Sára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53032
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá vlivem fotografie na rozhodování zákazníka na e-shopu. Zaměřuje se konkrétně na faktory ovlivňující percepci fotografie v kontextu s rozhodovacím procesem návštěvníka e-shopu. Teoretická část práce je naplněna informacemi z oblasti marketingu, spotřebního chování a reklamní fotografie. Praktická část práce zahrnuje provedení dvou výzkumů - dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů se zákazníky či návštěvníky internetového obchodu společnosti Make Dreams. Projektová část je pak věnována vytvoření podkladu pro případné focení pro e-shop, tak aby fotografie odpovídaly preferencím zákazníků a motivovaly je k nákupu. |
|
dc.format |
78 s. (114 736 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
fotografie
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
vliv
|
cs |
dc.subject |
stylizace
|
cs |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
decision-making process
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.subject |
stylization
|
en |
dc.title |
Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu |
|
dc.title.alternative |
The Impact of Photography on Customer Deciding Process on E-shop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
ABSTRACT This Master's thesis deals with the photography influence on decision-makion of the customer in the e-shop. It is specifically focused on the factors influencing the perception of the photo in the context of the decision-making process of the e-shop visitor. The theoretical part of the work is filled with information from the field of marketing, consumer behavior and advertising photography. The practical part includes two researches - a questionnaire survey and individual interviews with customers or visitors to the Make Dreams online store. The project part is devoted to the creation of a basis for possible photo shoots for the e-shop, so that the photos correspond to the customers' preferences and motivate them to buy the products |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65842
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account