Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod |
Author: |
Hanáčková, Dominika
|
Advisor: |
Barešová, Petra
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod. Jejím hlavním cílem je vytvoření projektu, jehož obsahem jsou akční plány zaměřující se na zlepšení či rozšíření komunikačních prostředků obce. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se za pomocí literární rešerše věnuje marketingovému mixu obce, komunikačnímu procesu, komunikačnímu mixu a v neposlední řadě i obci. Praktická část je zaměřena na charakteristiku obce Uherský Brod a na nynější marketingovou komunikaci v obci. Kvantitativní, kvalitativní šetření a SWOT analýza jsou podkladem pro závěrečný projekt, který se skládá ze čtyř akčních plánů. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53601
|
Date:
|
2023-02-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account