Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Hanáčková, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53601
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod. Jejím hlavním cílem je vytvoření projektu, jehož obsahem jsou akční plány zaměřující se na zlepšení či rozšíření komunikačních prostředků obce. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se za pomocí literární rešerše věnuje marketingovému mixu obce, komunikačnímu procesu, komunikačnímu mixu a v neposlední řadě i obci. Praktická část je zaměřena na charakteristiku obce Uherský Brod a na nynější marketingovou komunikaci v obci. Kvantitativní, kvalitativní šetření a SWOT analýza jsou podkladem pro závěrečný projekt, který se skládá ze čtyř akčních plánů. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
99 s. (153 482) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing obce
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
obec
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
community marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
municipality
|
en |
dc.title |
Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod |
|
dc.title.alternative |
Project for Improvement of Marketing Communication in the Municipality of Uherský Brod |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on improving the marketing communication of the municipality of Uherský Brod. Its main goal is to create a project consisting of action plans aimed at improving or expanding the municipality's communication channels. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part, using literature research, deals with the marketing mix of the municipality, communication process, communication mix, and, last but not least, the municipality itself. The practical part focuses on the characterization of the municipality of Uherský Brod and its current marketing communication. Quantitative and qualitative research, as well as a SWOT analysis, form the basis for the final project, which consists of four action plans. The project is then subjected to a time, cost, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65095
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account