Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Hanáčková, Dominika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53601
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod. Jejím hlavním cílem je vytvoření projektu, jehož obsahem jsou akční plány zaměřující se na zlepšení či rozšíření komunikačních prostředků obce. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se za pomocí literární rešerše věnuje marketingovému mixu obce, komunikačnímu procesu, komunikačnímu mixu a v neposlední řadě i obci. Praktická část je zaměřena na charakteristiku obce Uherský Brod a na nynější marketingovou komunikaci v obci. Kvantitativní, kvalitativní šetření a SWOT analýza jsou podkladem pro závěrečný projekt, který se skládá ze čtyř akčních plánů. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 99 s. (153 482)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing obce cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject obec cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject community marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject municipality en
dc.title Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod
dc.title.alternative Project for Improvement of Marketing Communication in the Municipality of Uherský Brod
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on improving the marketing communication of the municipality of Uherský Brod. Its main goal is to create a project consisting of action plans aimed at improving or expanding the municipality's communication channels. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part, using literature research, deals with the marketing mix of the municipality, communication process, communication mix, and, last but not least, the municipality itself. The practical part focuses on the characterization of the municipality of Uherský Brod and its current marketing communication. Quantitative and qualitative research, as well as a SWOT analysis, form the basis for the final project, which consists of four action plans. The project is then subjected to a time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65095
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hanáčková_2023_dp.pdf 4.793Mb PDF View/Open None
hanáčková_2023_op.docx 41.29Kb Unknown View/Open None
hanáčková_2023_vp.docx 48.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account