dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Ečer, David
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54112
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh. Vybraná společnost je původem z Německa, kde vznikla roku 1991 a od té doby expandovala do více jak 10 zahraničních zemí. V teoretické části jsou uvedené a definované základní pojmy spojené s marketingovou komunikací, mezinárodní marketingovou komunikací a obsaženy analýzy, které jsou využity v praktické čísti. Cílem praktické části bylo analyzovat zvolenou taktiku marketingové komunikace a zhodnotit její dopad na současnou pozici firmy na Českém trhu. Kromě analýzy při vstupu na trh se také zkoumá současná situace marketingové komunikace. Na základě analýz jsou následně doporučena opatření pro zlepšení marketingové komunikace. |
|
dc.format |
69 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
PEST
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
PEST
|
en |
dc.subject |
international marketing communication
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in a Selected Company During Expansion to a Foreign Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klapalová, Alena |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the analysis of marketing communication in a selected company during expansion to a foreign market. The selected company is originally from Germany, where it was founded in 1991 and has since expanded to more than 10 foreign countries. In the theoretical part, the basic terms associated with marketing communication, international marketing communication are presented and defined, and analyzes are included, which are used in the practical part. The aim of the practical part was to analyze the chosen marketing communication tactic and evaluate its impact on the company's current position on the Czech market. In addition to entering the market, the current situation of marketing communication is also examined. Based on the analysis, measures to improve marketing communication are subsequently recommended. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
64041
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-19 |
|