Marketing Communication for a Strong Brand Building
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing Communication for a Strong Brand Building |
Author: |
Lukianenko, Anastasiia
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Tato práce zkoumá vliv různých přístupů marketingové komunikace na vnímanou sílu pěti nejdražších ukrajinských značek. Studie zkoumá vliv reklamy, marketingu na sociálních sítích, public relations, obsahového marketingu a influencer marketingu na sílu značky. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních metod tento výzkum odhaluje, jak jednotlivé komunikační strategie přispívají k posílení síly značky na ukrajinském trhu. Zjištění ukazují, že všechny zkoumané přístupy marketingové komunikace sice pozitivně ovlivňují sílu značky, ale jejich dopad se výrazně liší. Tato studie zdůrazňuje význam integrace různých komunikačních taktik pro budování silné přítomnosti značky, zejména na dynamických trzích, jako je Ukrajina. Poznatky získané z tohoto výzkumu mohou marketérům a manažerům značek pomoci přizpůsobit jejich strategie tak, aby efektivně maximalizovali hodnotu značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55060
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management and Marketing |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account