Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
Author: |
Fikarová, Veronika
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Strongmed s.r.o., s účelem vypracovat doporučení, která by vedly ke zlepšení marketingové komunikace dané firmy. Teoretická část práce se zabývá základními definicemi marketingu, marketingovým mixem, komunikačním mixem a následně novými trendy v marketingové komunikace. Druhá část neboli část praktická se pak věnuje představení firmy, analýzou jak jejího marketingového, tak komunikačního mixu. Závěr práce pak shrnuje navržená opatření a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace, jež jsou podrobena analýze časových, nákladových a rizikových faktorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55479
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account