Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice |
Author: |
Čechová, Eliška
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zeleným nákupním chováním, konkrétně faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitelů o zeleném nákupu. Cílem práce je prostřednictvím analýzy dat získaných z dotazníkového šetření identifikovat hlavní faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů. Teoretický rámec práce zahrnuje pohled na problematiku životního prostředí, zeleného marketingu a nákupního chování. Praktická část detailněji popisuje jednotlivé faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů a stanovuje předpoklady pro výzkumnou část. Součástí praktické části je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které má za cíl zodpovědět výzkumné otázky a ověřit předem stanovené předpoklady. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55538
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account