Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Čechová, Eliška
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:15Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:15Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55538
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zeleným nákupním chováním, konkrétně faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitelů o zeleném nákupu. Cílem práce je prostřednictvím analýzy dat získaných z dotazníkového šetření identifikovat hlavní faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů. Teoretický rámec práce zahrnuje pohled na problematiku životního prostředí, zeleného marketingu a nákupního chování. Praktická část detailněji popisuje jednotlivé faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů a stanovuje předpoklady pro výzkumnou část. Součástí praktické části je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které má za cíl zodpovědět výzkumné otázky a ověřit předem stanovené předpoklady.
dc.format 79 s. (117 343)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zelené nákupní chování cs
dc.subject zelený spotřebitel cs
dc.subject green marketing cs
dc.subject ekologie cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject green purchasing behaviour en
dc.subject green consumer en
dc.subject green marketing en
dc.subject ecology en
dc.subject sustainability en
dc.title Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
dc.title.alternative Factors Influencing Green Purchasing Behaviour of Czech Consumers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines green purchasing behavior, specifically the factors influencing consumers' decision-making process regarding green purchases. The aim of the thesis is to identify the main factors influencing consumers' green purchasing behavior through the analysis of data obtained from a questionnaire survey. The theoretical framework of the thesis includes perspectives on environmental issues, green marketing, and consumer behavior. The practical part provides a detailed description of individual factors influencing consumers' green purchasing behavior and sets assumptions for the research section. Also included in the practical part is the evaluation of the questionnaire survey, which aims to address research questions and test our assumptions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68156
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
čechová_2024_dp.pdf 3.994Mb PDF View/Open None
čechová_2024_op.docx 118.9Kb Unknown View/Open None
čechová_2024_vp.docx 93.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account