Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Čechová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55538
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zeleným nákupním chováním, konkrétně faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitelů o zeleném nákupu. Cílem práce je prostřednictvím analýzy dat získaných z dotazníkového šetření identifikovat hlavní faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů. Teoretický rámec práce zahrnuje pohled na problematiku životního prostředí, zeleného marketingu a nákupního chování. Praktická část detailněji popisuje jednotlivé faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů a stanovuje předpoklady pro výzkumnou část. Součástí praktické části je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které má za cíl zodpovědět výzkumné otázky a ověřit předem stanovené předpoklady. |
|
dc.format |
79 s. (117 343) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zelené nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
zelený spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
green marketing
|
cs |
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
green purchasing behaviour
|
en |
dc.subject |
green consumer
|
en |
dc.subject |
green marketing
|
en |
dc.subject |
ecology
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice |
|
dc.title.alternative |
Factors Influencing Green Purchasing Behaviour of Czech Consumers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines green purchasing behavior, specifically the factors influencing consumers' decision-making process regarding green purchases. The aim of the thesis is to identify the main factors influencing consumers' green purchasing behavior through the analysis of data obtained from a questionnaire survey. The theoretical framework of the thesis includes perspectives on environmental issues, green marketing, and consumer behavior. The practical part provides a detailed description of individual factors influencing consumers' green purchasing behavior and sets assumptions for the research section. Also included in the practical part is the evaluation of the questionnaire survey, which aims to address research questions and test our assumptions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68156
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account