Projekt účinné online marketingové komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt účinné online marketingové komunikace |
Author: |
Fiala, Tomáš
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Smyslem této diplomové práce je vytvořit úspěšný projekt online marketingové komunikace pro nově vzniklý podnik Apartmán RD Hlušovice, kterému přítomnost v digitálním prostředí a správné využití nástrojů online marketingové komunikace včetně online platforem na rekreační pronájmy jako je Airbnb nebo Booking, může zajistit vykročení správným směrem na cestě k prosperujícímu podnikání v oblasti ubytovacích služeb. Práce kombinuje pozorování a průzkum trhu s analytickými metodami nezbytnými pro digitální marketingovou kampaň, včetně zjištění současného stavu ve vybraném podniku a jeho srovnání s konkurencí, ale také k posouzení efektivity projektu. Hlavním výstupem práce je návrh online reklamní kampaně, její následná realizace a vyhodnocení celého projektu, který slouží jako podklad pro budoucí online kampaně nejen pro Apartmán RD Hlušovice. Úspěšnost projektu naznačuje dosažení stanovených cílů kampaně, rapidní nárůst tržeb a celkový přínos cenných informací pro budoucí digitální marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55546
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account