Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů |
Author: |
Blahová, Alžběta
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá brand buildingem nově vzniklé chovatelské stanice psů. K získání podstatných informací, které charakterizují potřeby zájemců o štěně, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum mezi majiteli a zájemci o psy s průkazem původu. Teoretická část definuje základní pojmy pro budování značky, nákupní chování a přináší čtenáři lepší orientaci v oblasti chovu psů. V praktické části se představí chovatelská stanice a analyzují výsledky z kvantitativního a kvalitativního šetření. V závěru práce je představeno doporučení pro chovatelskou stanici psů Fruit Mafia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56045
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account