Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů

Show full item record

No preview available
Title: Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Author: Blahová, Alžběta
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá brand buildingem nově vzniklé chovatelské stanice psů. K získání podstatných informací, které charakterizují potřeby zájemců o štěně, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum mezi majiteli a zájemci o psy s průkazem původu. Teoretická část definuje základní pojmy pro budování značky, nákupní chování a přináší čtenáři lepší orientaci v oblasti chovu psů. V praktické části se představí chovatelská stanice a analyzují výsledky z kvantitativního a kvalitativního šetření. V závěru práce je představeno doporučení pro chovatelskou stanici psů Fruit Mafia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56045
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
blahová_2024_dp.pdf 2.813Mb PDF View/Open None
blahová_2024_op.docx 92.56Kb Unknown View/Open None
blahová_2024_vp.docx 86.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account