Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Blahová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:35Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56045
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá brand buildingem nově vzniklé chovatelské stanice psů. K získání podstatných informací, které charakterizují potřeby zájemců o štěně, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum mezi majiteli a zájemci o psy s průkazem původu. Teoretická část definuje základní pojmy pro budování značky, nákupní chování a přináší čtenáři lepší orientaci v oblasti chovu psů. V praktické části se představí chovatelská stanice a analyzují výsledky z kvantitativního a kvalitativního šetření. V závěru práce je představeno doporučení pro chovatelskou stanici psů Fruit Mafia. |
|
dc.format |
79 s. (102 839 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
chov psů
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
chovatelská stanice
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
dog breeding
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
dog kennel
|
en |
dc.subject |
shopping behavior
|
en |
dc.title |
Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů |
|
dc.title.alternative |
Brand Building for a Newly Established Dog Breeding Kennel |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with brand building for a newly established dog kennel. To obtain essential information characterizing the needs of those interested in purchasing a puppy, research was conducted among dog owners and those interested in dogs with pedigree as part of the bachelor's thesis. The theoretical part defines the basic terms for brand building, purchasing behavior, and provides the reader with better orientation in the field of dog breeding. In the practical part, the kennel is introduced and the results from quantitative and qualitative surveys are analyzed. The conclusion of the thesis presents recommendations for the kennel named Fruit Mafia. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68176
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account