Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Blahová, Alžběta
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56045
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá brand buildingem nově vzniklé chovatelské stanice psů. K získání podstatných informací, které charakterizují potřeby zájemců o štěně, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum mezi majiteli a zájemci o psy s průkazem původu. Teoretická část definuje základní pojmy pro budování značky, nákupní chování a přináší čtenáři lepší orientaci v oblasti chovu psů. V praktické části se představí chovatelská stanice a analyzují výsledky z kvantitativního a kvalitativního šetření. V závěru práce je představeno doporučení pro chovatelskou stanici psů Fruit Mafia.
dc.format 79 s. (102 839 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject brand building cs
dc.subject chov psů cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject chovatelská stanice cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject brand building en
dc.subject dog breeding en
dc.subject communication en
dc.subject dog kennel en
dc.subject shopping behavior en
dc.title Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
dc.title.alternative Brand Building for a Newly Established Dog Breeding Kennel
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with brand building for a newly established dog kennel. To obtain essential information characterizing the needs of those interested in purchasing a puppy, research was conducted among dog owners and those interested in dogs with pedigree as part of the bachelor's thesis. The theoretical part defines the basic terms for brand building, purchasing behavior, and provides the reader with better orientation in the field of dog breeding. In the practical part, the kennel is introduced and the results from quantitative and qualitative surveys are analyzed. The conclusion of the thesis presents recommendations for the kennel named Fruit Mafia.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68176
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
blahová_2024_dp.pdf 2.813Mb PDF View/Open None
blahová_2024_op.docx 92.56Kb Unknown View/Open None
blahová_2024_vp.docx 86.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account