Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary
Show full item record
No preview available
Title:
|
Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary |
Author: |
Honová, Adéla
|
Advisor: |
Dvořáčková, Markéta
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat provázanost filmové tvorby a tradičního umění ikebana prostřednictvím analýzy filmů japonského režiséra Hirošiho Tešigahary. Cílem je odhalit, jak estetika i filozofie ikebany proniká do struktury či vizuální stránky jeho filmů a jak tato netradiční symbióza ovlivňuje diváckou percepci. Pro analýzu jsem si zvolila dva filmy: Antonio Gaudí (1984) a The Face of Another (Tanin no Kao, 1966). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56136
|
Date:
|
2023-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Režie a scenáristika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account