Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine
Show full item record
No preview available
Title:
|
Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine |
Author: |
Voch, Matěj
|
Advisor: |
Babinec, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou 3D assetů a jejich kompatibilitou napříč různými DCC nástroji v rámci VFX a animační workflow. Zaměřuje se především na popis OpenUSD technologie, kterou porovnává s alternativními 3D formáty, na základě čehož čtenáři přibližuje klíčové aspekty, které ji činí přelomovou. Vedle komparativních analýz se práce opírá o případové studie, na kterých reflektuje ideální nastavení USD pipeline v rámci inovativních procesů při tvorbě a manipulaci digitálních 3D assetů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56233
|
Date:
|
2023-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Vizuální efekty |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account