Analýza komunikace zařízení cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikace zařízení cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Duroňová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-16T14:02:59Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:23Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5700
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace zařízení cestovního ruchu, firmy Valašský šenk Vizovice. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a také marketingový výzkum. Práce popisuje neexistenci některých forem komunikačního mixu a problém zanedbávání stávajících forem propagace.V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její zlepšení. cs
dc.format 66 s., 6 obr. příloh cs
dc.format.extent 1844716 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
dc.subject marketing pohostinství a cestovního ruchu cs
dc.subject marketingový systém cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing of hispitality and tourism organizations en
dc.subject marketing system en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza komunikace zařízení cestovního ruchu cs
dc.title.alternative Communication analysis of tourism organizations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kolínková, Libuše
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor work is to communication analysis of tourism organizations, firm Valašský šenk Vizovice. I used thoretical, practical knowledge and also marketing re-search. The thesis describes the nonexistence some forms of communications mix and the problem of the neglected contemporary elements of promotion. This thesis contain also the analysis the contemporary situation and suggustions how to solve it. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7451
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
duroňová_2008_bp.pdfBlocked 1.759Mb PDF View/Open
duroňová_2008_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
duroňová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account