Porovnání marketingových kampaní značek Nike a Adidas v roce 2024

DSpace Repository

Language: English čeština 

Porovnání marketingových kampaní značek Nike a Adidas v roce 2024

Show full item record

No preview available
Title: Porovnání marketingových kampaní značek Nike a Adidas v roce 2024
Author: Sehnal, Tomáš
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci. Ve svém základu porovnává dvě marketingové kampaně značek Nike a Adidas z roku 2024. Pro pochopení základních souvislostí ve své teoretické části věnuje prostor termínům sportovní marketing, marketingový mix, marketingová strategie či budování značky. Teoretická část je zakončena metodikou práce. Praktická části staví na komparativní analýze obou značek i zvolených kampaní. Konkrétní výstupy kampaní jsou zkoumány z pohledu jejich hodnotového sdělení. Doplňuje ji kvalitativní metoda výzkumu hromadných hloubkových rozhovorů. Vzniklá zjištění byla použita k navržení komunikačního ekosystému zacíleného na tuzemský trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58871
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account