Influencer marketing vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Influencer marketing vybrané společnosti |
| Author: |
Šťastná, Julie
|
| Advisor: |
Juříková, Martina
|
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je influencer marketing vybrané společnosti. Cílem této práce je diplomové práce je vytvořit vhodnou influencer marketingovou kampaň pro značku Sylviene s cílem efektivně oslovit generaci Z. V teoretické části jsou definovaný pojmy spojené s obsahem práce. Praktická část se skládá z kvantitativního a kvalitativního výzkumu, které slouží jako podklad pro následující projektovou část. Ta se věnuje už konkrétnímu návrhu influencer marketingové kampaně pro společnost Sylviene. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58874
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account