Formát reality show jako nosič reklamních sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formát reality show jako nosič reklamních sdělení

Show full item record

No preview available
Title: Formát reality show jako nosič reklamních sdělení
Author: Šikl Burešová, Eva
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Práce s titulem "Formát reality show jako nosič reklamních sdělení" definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů - Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které "P" je možné tuto reklamní aktivitu začlenit je definováno v analytické části práce. Product placement je vymezen především vůči televiznímu vysílání, a to i přesto že oba zde probírané formáty přesahují do všech mediálních aktivit (rádio, tisk, internet).
URI: http://hdl.handle.net/10563/5919
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7575


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šikl burešová_2008_dp.pdfBlocked 1.573Mb PDF
šikl burešová_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
šikl burešová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account