dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Šikl Burešová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:47:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:24Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5919
|
|
dc.description.abstract |
Práce s titulem "Formát reality show jako nosič reklamních sdělení" definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů - Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které "P" je možné tuto reklamní aktivitu začlenit je definováno v analytické části práce. Product placement je vymezen především vůči televiznímu vysílání, a to i přesto že oba zde probírané formáty přesahují do všech mediálních aktivit (rádio, tisk, internet). |
cs |
dc.format |
119 s. |
cs |
dc.format.extent |
1649646 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 |
|
dc.subject |
Reality show
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
televizní vysílání
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Reality show
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
telecasting
|
en |
dc.subject |
television advertisement
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Formát reality show jako nosič reklamních sdělení |
cs |
dc.title.alternative |
Reality show format as carrier of advertising message |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis with title "Reality show format as carrier of advertising message" define two very specific format. Is concerned about reality show (is defined selected formats - Big Brother, VyVolení, Winamax League and RealityRun) and product placement. If product placement belongs to the firms marketing mix, and under which "P" is possible these advertising activity integrate is defined in the analytical part. Product placement and reality show I try to define compared with telecasting, nevertheless they overlap's to the others media activities (as radio, print and internet is). |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7575
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|