Význam marketingu v oblasti hotelových služeb
Show full item record
No preview available
Title:
|
Význam marketingu v oblasti hotelových služeb |
Author: |
Vyňuchalová, Lenka
|
Advisor: |
Grussová, Anna
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o významu marketingu v oblasti hotelových služeb. V první části jsou shromážděny teoretické poznatky o marketingovém mixu. Druhá část je zaměřena na současnou strukturu hotelových služeb, která se skládá z analýzy a zhodnocení ubytovacích zařízení. V teoretické části se nachází porovnání konkrétních hotelových zařízení na základě marketingového výzkumu. V závěru je zpracován návrh na rozvoj služeb daných hotelových zařízení. Smyslem práce bylo nastínit důležitost marketingu a poskytovaných služeb v hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6103
|
Date:
|
2008-06-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav potravinářského inženýrství |
Discipline:
|
Chemie a technologie potravin |
Grade for thesis and defense:
|
C
7960
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account