Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh
Author: Linhartová, Adriana
Advisor: Dědochová, Jana
Abstract: Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce zdravé výživy, zabývá působením vnitřního a vnějšího prostředí na firmu, správné určení cílové skupiny v rámci realizovaného výzkumu a návrhem propagačních aktivit zaměřených na nový produkt při jeho uvedení na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6621
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 7426


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
linhartová_2008_bp.pdfBlocked 889.7Kb PDF
linhartová_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
linhartová_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account