Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dědochová, Jana
dc.contributor.author Linhartová, Adriana
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:04:21Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:27Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6621
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce zdravé výživy, zabývá působením vnitřního a vnějšího prostředí na firmu, správné určení cílové skupiny v rámci realizovaného výzkumu a návrhem propagačních aktivit zaměřených na nový produkt při jeho uvedení na trh. cs
dc.format 59 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 911082 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing research en
dc.subject segmetnation en
dc.subject marketing mix en
dc.subject advertising en
dc.subject personal sale en
dc.subject sales promotions en
dc.title Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh cs
dc.title.alternative Launching a new healthy product of the Kalma company on the market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2008-01-21
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is concerned with launching a new product. The paper is traditionally divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is focused on various procedures of analysing the marketing research, on the segmentation of the customers and on the marketing mix where is refer to the advertising and the personal sale as well as to the sales promotions. Besides the characteristics of Kalma, the health food producer, the second part of my work is focused on the effects affecting the company of the interior and exterior surroundings, the correct designation of the target group through the realized research and through the proposal of the promotional activities aimed at the new product under the terms of its launching. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7426
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
linhartová_2008_bp.pdfBlocked 889.7Kb PDF View/Open
linhartová_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
linhartová_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account