Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dědochová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Linhartová, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T21:04:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:27Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6621
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce zdravé výživy, zabývá působením vnitřního a vnějšího prostředí na firmu, správné určení cílové skupiny v rámci realizovaného výzkumu a návrhem propagačních aktivit zaměřených na nový produkt při jeho uvedení na trh. |
cs |
dc.format |
59 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
911082 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009 |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
segmetnation
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
personal sale
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.title |
Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh |
cs |
dc.title.alternative |
Launching a new healthy product of the Kalma company on the market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2008-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is concerned with launching a new product. The paper is traditionally divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is focused on various procedures of analysing the marketing research, on the segmentation of the customers and on the marketing mix where is refer to the advertising and the personal sale as well as to the sales promotions. Besides the characteristics of Kalma, the health food producer, the second part of my work is focused on the effects affecting the company of the interior and exterior surroundings, the correct designation of the target group through the realized research and through the proposal of the promotional activities aimed at the new product under the terms of its launching. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7426
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account