dc.contributor.advisor |
Schneider, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Polišenská, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T00:54:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T00:54:40Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7123
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingových strategií rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. K realizaci tohoto projektu byla použita jak sekundární, tak pri-mární data. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická, popisující obecné definice marke-tingu aplikované na marketing regionů, resp. mikroregionů. Dále je pak popsaná problema-tika cestovního ruchu v rámci České republiky, definice marketingové komunikace a její nové trendy. Druhá, praktická část, je zaměřená na analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat a primárních dat. Závěr praktické části je věnován alternativnímu řešení problémových oblastí a vytvoření projektu marketingové strategie, která by přispěla k rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. |
cs |
dc.format |
76 s., 2 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
883161 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
definice marketingu
|
cs |
dc.subject |
marketing měst a regionů
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix obce
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové trendy v oblasti marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza mikroregionu Zlínsko
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt strategie
|
cs |
dc.subject |
definition of the marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of the towns and regions
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
turist trade
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing comunication and new trends of this
|
en |
dc.subject |
analysis of region Zlínsko
|
en |
dc.subject |
questionary
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
strategy project
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategies of development in Zlin district in tourist trade section |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Macháček, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2008-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of bachelors study is the creation of marketing strategy for the development of tourist trade in region Zlin. The primary data as well as secundary data were used for realization of project. The study is divided in two parts. The first is theoretical part, discribing general definitions of marke-ting applied in marketing of regions. Next tourist trade in terms of Czech republic and de-finition of marketing comunication and new trends of this. The sekond, practical part is focused on the analysis of observed region by using secundary and primary data obteined by questionary. The end of practical part is adressed to alternative solutions to problems areas and creation marketing strategy, who contribute to the development of tourist trade in region Zlin. |
en |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/122
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public sector administration and regional development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
9039
|
|
dc.date.assigned |
2008-06-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|