dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Adamčíková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:27:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T04:27:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7602
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti VIP zákazníků ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části vyjadřuji teoretické poznatky zaměřené na marketingový mix, spokojenost zákazníků a péči o klíčové zákazníky. V analytické části představuji firmu, řeším marketingový mix a analyzuji průzkum spokojenosti VIP zákazníků. Na závěr navrhuji doporučení, které přispějí k lepší a efektivnější práci s VIP zákazníky. |
cs |
dc.format |
62 |
cs |
dc.format.extent |
1392796 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
klíčový zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
ztráta zákazníků
|
cs |
dc.subject |
psychologie prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
key customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction of customers
|
en |
dc.subject |
losing customers
|
en |
dc.subject |
psychology of the business
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse the marketing mix in ŘEMPO VEGA, ltd. company with focus on V.I.P. customers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podaná, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2008-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objektive of my Bachelor thesis is to analyse the marketing mix in ŘEMPO VEGA, ltd. company with focus on V. I. P. customers. I devided the thesis into two parts: theoreti-cal and practical. In the theroretical part, I dealt with knowledge obtained from technical literature concerning the marketing mix, satisfaction of customers and care about the key customer relationship. In the analytical part, I described the company and than I analysed the satisfied V. I. P. customers. In conclusion, I proposed actions with could increase better and efficient cooperation with our V. I. P. customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9716
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
A |
|