Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o. |
Author: |
Jankovičová, Katarína
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití nových marketingových trendů ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o. Obsahově se práce dělí na teoretickou a praktickou část, kde praktická obsahuje analýzu a doporučení. V první části práce jsou prezentované nové marketingové trendy z dostupných zdrojů. Následuje praktická část, která obsahuje charakteristiku firmy, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy, analýzu marketingové komunikace a jají porovnání s konkurencí. V závěru praktické části jsou doporučení na využití nových marketingových trendů ve firmě na zvýšení konkurenceschopnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8015
|
Date:
|
2009-05-22 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
11726
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account