Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s. |
Author: |
Tkadlecová, Hana
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na neziskový sektor v České republice. Práce dále popisuje oblasti působení neziskových organizací a jejich cílové skupiny. Podrobněji jsou poté rozebírány jednotlivé složky marketingové komunikace a jejich možné využití v neziskovém sektoru. Praktická část analyzuje aktivity vybrané neziskové organizace Dět-ský klíč Šumperk, o.p.s. a jimi využívané komunikační metody s cílovými skupinami. Druhá část práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro vybranou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8109
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10584
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account