dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Tkadlecová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:37:55Z |
|
dc.date.available |
2019-04-27T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8109
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na neziskový sektor v České republice. Práce dále popisuje oblasti působení neziskových organizací a jejich cílové skupiny. Podrobněji jsou poté rozebírány jednotlivé složky marketingové komunikace a jejich možné využití v neziskovém sektoru. Praktická část analyzuje aktivity vybrané neziskové organizace Dět-ský klíč Šumperk, o.p.s. a jimi využívané komunikační metody s cílovými skupinami. Druhá část práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro vybranou společnost. |
cs |
dc.format |
102 s., 16 s. obr. priloh. |
cs |
dc.format.extent |
4104101 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
obecně prospěšná společnost
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagační mix
|
cs |
dc.subject |
Non-profit organization
|
en |
dc.subject |
public benefit organization
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy for Dětský klíč Šumperk, o.p.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of my thesis focuses on the non-profit sector in the CR. The work also describes the areas of activity and target groups of non-profit organizations. Subsequently, the constituent elements of marketing communication are analyzed and their possible use in the non-profit sector is outlined. The practical part analyses activities of the chosen organization - Dětský klíč Šumperk public benefit organization - and the communication methods it uses to address its target groups. The second part of the work suggests a suitable communication strategy for the chosen organization. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10584
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|