Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz |
Author: |
Klapalová, Klára
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tématem mé bakalářské práce je marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětlena problematika marketingové mixu, minipivovarů a jejich současného stavu. V praktické části charakterizuji minipivovar Moritz a analyzuji jednotlivé složky marketingového mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9399
|
Date:
|
2009-05-22 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
11844
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account