Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Klapalová, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:31:33Z
dc.date.available 2019-05-22T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9399
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětlena problematika marketingové mixu, minipivovarů a jejich současného stavu. V praktické části charakterizuji minipivovar Moritz a analyzuji jednotlivé složky marketingového mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 79 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1375138 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
dc.subject minipivovar cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject microbrewery en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz cs
dc.title.alternative Marketing support for an increase in output in the restaurant microbrewery Moritz en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rozsíval, Jiří
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor thesis is marketing support for an increase in output in the restaurant microbrewery Moritz. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The marketing mix, microbreweries and their current status are explained in the theoretical part. In the practical part, I described the microbrewery Moritz and analyzed particular components of marketing mix. On the basic of SWOT analysis and questionnaire survey are proposed recommendations and possible solutions that are subject to cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11844
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
klapalová_2009_bp.pdfBlocked 1.311Mb PDF View/Open
klapalová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
klapalová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account