Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu |
Author: |
Hasíková, Dagmar
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu. V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu. Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje. Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu, že je vhodné jej uplatňovat i v řízení horského hotelu střední kategorie a že jeho vliv na řízení je pozitivní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9584
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10658
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account