Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hasíková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:58:34Z |
|
dc.date.available |
2019-05-11T23:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9584
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu. V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu. Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje. Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu, že je vhodné jej uplatňovat i v řízení horského hotelu střední kategorie a že jeho vliv na řízení je pozitivní. |
cs |
dc.format |
52 s., 5 s příloh |
cs |
dc.format.extent |
1849562 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019 |
|
dc.subject |
direkt marketing
|
cs |
dc.subject |
e-mailing
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
e-mailing
|
en |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.title |
Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu |
cs |
dc.title.alternative |
The infuluence of direct marketing over the hotel operation management |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work discourses the direct marketing and its influence on the hotel operation. In the first part there are theoretical findings about marketing communications and the tourist industry. The second part is a practical one and describes and analyses the actual situation. The third and closing part evaluates this situation. The goal of my work is to prove that direct marketing might be used even for the hotel ope-ration management, that it is appropriate to exercise it by the middle category hotel manage-ment, and that its influence on the management is a positive one. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10658
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account