Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Hasíková, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-07-17T21:58:34Z
dc.date.available 2019-05-11T23:00:09Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9584
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu. V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu. Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje. Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu, že je vhodné jej uplatňovat i v řízení horského hotelu střední kategorie a že jeho vliv na řízení je pozitivní. cs
dc.format 52 s., 5 s příloh cs
dc.format.extent 1849562 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
dc.subject direkt marketing cs
dc.subject e-mailing cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject direct marketing en
dc.subject e-mailing en
dc.subject telemarketing en
dc.subject personal selling en
dc.title Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu cs
dc.title.alternative The infuluence of direct marketing over the hotel operation management en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor's work discourses the direct marketing and its influence on the hotel operation. In the first part there are theoretical findings about marketing communications and the tourist industry. The second part is a practical one and describes and analyses the actual situation. The third and closing part evaluates this situation. The goal of my work is to prove that direct marketing might be used even for the hotel ope-ration management, that it is appropriate to exercise it by the middle category hotel manage-ment, and that its influence on the management is a positive one. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10658
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hasíková_2009_bp.pdfBlocked 1.763Mb PDF View/Open
hasíková_2009_vp.zip 16.97Kb Unknown View/Open
hasíková_2009_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account