Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Zezulka, Richard
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:18:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T02:18:59Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10103
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice, představuje pivovar Bon a jeho tržní pozici a analyzuje marketingovou komunikaci pivovaru skrze celý marketingový mix. Z poznatků teoretické a analytické části pak vychází závěrečná část práce, která představu-je projekt komunikační kampaně s cílem zvýšit odbyt pivovaru. Navržený projekt je na závěr podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
99 |
cs |
dc.format.extent |
2352409 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
community marketing
|
cs |
dc.subject |
word-of-mouth marketing
|
cs |
dc.subject |
brewery
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
community marketing
|
en |
dc.subject |
word-of-mouth marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of Bon Brewery Using the New Marketing Communication's Trends. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2009-09-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis deals with the use of marketing communication in the Bon microbrewery using the new marketing communication's trends. Thesis composed of theoretical and practical part. Theoretical part summarizes basic findings and concepts in the field of marketing communication as well as identifies and organizes new trends of this marketing branch. Practical part analyzes present situation on the beer market in the Czech republic, introduces the Bon microbrewery and its current market position as well as analyzes its marketing communication from a perspective of the whole marketing mix. Final chapter of the thesis represents marketing communication project based on findings of the previous chapters and aiming to increase current sales volume of Bon microbrewery. Finally the action list, with proposed realization times and cost and risk analysis is made at the end of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12449
|
|
dc.date.assigned |
2009-06-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account