Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci. |
Author: |
Zezulka, Richard
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice, představuje pivovar Bon a jeho tržní pozici a analyzuje marketingovou komunikaci pivovaru skrze celý marketingový mix. Z poznatků teoretické a analytické části pak vychází závěrečná část práce, která představu-je projekt komunikační kampaně s cílem zvýšit odbyt pivovaru. Navržený projekt je na závěr podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10103
|
Date:
|
2009-08-21 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
12449
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account