DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto

DSpace Repository

Language: English čeština 

DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto

Show full item record

No preview available
Title: DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto
Author: Herbrych, Jaroslav
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce pojednává o hlavních principech získávání zákaznických dat, jejich kvalifikaci a zpracování v rámci vnitropodnikového systému. Diplomová práce analyzuje hlavní zdroje informací o zákaznících, způsob uchovávání dat a dále procesy ovlivňující datové toky a jejich sdílení mezi hlavními systémy. Práce si klade za cíl navrhnout zkvalitnění zpracování zákaznických dat, sdílení informací v interních systémech s cílem o získání unikátní databáze zákazníků využitelné pro prodejní a poprodejní péči o zákazníky a zájemce o vozy Škoda.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11579
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13777


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
herbrych_2010_dp.pdf 5.068Mb PDF View/Open
herbrych_2010_vp.pdf 50.61Kb PDF View/Open
herbrych_2010_op.pdf 57.96Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account