DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto
Show full item record
No preview available
Title:
|
DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto |
Author: |
Herbrych, Jaroslav
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Práce pojednává o hlavních principech získávání zákaznických dat, jejich kvalifikaci a zpracování v rámci vnitropodnikového systému. Diplomová práce analyzuje hlavní zdroje informací o zákaznících, způsob uchovávání dat a dále procesy ovlivňující datové toky a jejich sdílení mezi hlavními systémy. Práce si klade za cíl navrhnout zkvalitnění zpracování zákaznických dat, sdílení informací v interních systémech s cílem o získání unikátní databáze zákazníků využitelné pro prodejní a poprodejní péči o zákazníky a zájemce o vozy Škoda. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11579
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13777
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account