The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ivanušićová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:13:21Z
dc.date.available 2010-07-19T08:13:21Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12298
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je členěná do dvou hlavních částí teoretické a praktické. První teoretická část je vytvořená na základě odborné literatury, kde se snažím zachytit přehled tradičního marketingu a srovnat ho s internetovým marketingem. V práci budou porovnány výhody a nevýhody obou typů marketingu. Ve druhé části tyto teoretické znaloti aplikuji na firmu NWT Computer s. r. o, a její divizi Patro.cz, kde budu analyzovat celkové využití tradičních marketingových a internetových nástrojů. Výsledkem práce je vyhodnocení analýzy a poskytnutí doporučení k zefektivnění marketingového mixu. cs
dc.format 60 s., 8 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2538082 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nástroje tradičního marketingu cs
dc.subject nástroje internetového marketingu cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject traditional marketing tools en
dc.subject the Internet marketing tools en
dc.subject marketing communications mix en
dc.subject advertising en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotion en
dc.title The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. cs
dc.title.alternative The confrontation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2010-06-15
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is divided into two main parts theoretical and practical. The first one has been compiled on base of literature and it will compare the traditional marketing with the Internet marketing. It will describe advantages and disadvantages of these two types of marketing. The second part is practical. It will analyze the traditional and the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. and its division Patro.cz. At the end of my work, based on the analysis outcomes, I will propose new ways of using and putting in practice their marketing mix. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 13950
dc.date.assigned 2010-01-08
utb.result.grade A
local.subject marketing cs
local.subject internetový marketing cs
local.subject marketing en
local.subject Internet marketing en


Files in this item

Files Size Format View
ivanušićová_2010_bp.pdf 2.420Mb PDF View/Open
ivanušićová_2010_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
ivanušićová_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account