dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Ivanušićová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T08:13:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T08:13:21Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12298
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je členěná do dvou hlavních částí teoretické a praktické. První teoretická část je vytvořená na základě odborné literatury, kde se snažím zachytit přehled tradičního marketingu a srovnat ho s internetovým marketingem. V práci budou porovnány výhody a nevýhody obou typů marketingu. Ve druhé části tyto teoretické znaloti aplikuji na firmu NWT Computer s. r. o, a její divizi Patro.cz, kde budu analyzovat celkové využití tradičních marketingových a internetových nástrojů. Výsledkem práce je vyhodnocení analýzy a poskytnutí doporučení k zefektivnění marketingového mixu. |
cs |
dc.format |
60 s., 8 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2538082 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nástroje tradičního marketingu
|
cs |
dc.subject |
nástroje internetového marketingu
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
traditional marketing tools
|
en |
dc.subject |
the Internet marketing tools
|
en |
dc.subject |
marketing communications mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The confrontation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is divided into two main parts theoretical and practical. The first one has been compiled on base of literature and it will compare the traditional marketing with the Internet marketing. It will describe advantages and disadvantages of these two types of marketing. The second part is practical. It will analyze the traditional and the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. and its division Patro.cz. At the end of my work, based on the analysis outcomes, I will propose new ways of using and putting in practice their marketing mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
13950
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-08 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
internetový marketing
|
cs |
local.subject |
marketing
|
en |
local.subject |
Internet marketing
|
en |