Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Ryšťáková, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:48:22Z
dc.date.available 2010-07-19T16:48:22Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12901
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav vegetariánské restaurace Prašád ve Zlíně v oblasti marketingové komunikace a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt marketingové komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění restaurace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu a její vyhodnocení, interview, analýzu konkurence, analýzu současných marketingových aktivit restaurace Prašád a dotazníková šetření. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie restaurace Prašád. Navržený projekt je poté podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 105 s., 12 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 8374479 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Keywords: service marketing en
dc.subject service marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject tools of marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD cs
dc.title.alternative The Project of Restaurant PRAŠÁD Marketing Communication Strategy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Nahálka, Michal
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The main aim of this Master's thesis is to analyse current situation of the vegetarian restaurant Prašád in Zlín in field of marketing communication and then create the project of marketing communication strategy for ensuring better attendance and visibility of this restaurant. This Master's thesis includes theoretical and practical part. Theoretical part is oriented on service marketing and service marketing mix, field of marketing communication and tools of communication mix. Practical part involves SWOT analysis and evaluation of this part, interview, competition analysis, analysis of current marketing activities of restaurant Prašád and questionnaire investigations. Most important and final part of Master's thesis is to elaborate the project of marketing communication strategy of restaurant Prašád. The project is subjected to costs, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14916
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ryšťáková_2010_dp.pdf 7.986Mb PDF View/Open
ryšťáková_2010_vp.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open
ryšťáková_2010_op.pdf 1.294Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account