Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market. |
Author: |
Slaběňáková, Radka
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace při uvedení nového produktu "A Day OUT at the Wells'q na anglický trh. Produkt je nehmatatelná služba - propagace turismu v Tunbridge Wells, což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Produkt je propagován jako balík atrakcí, prodávaný za snížené vstupné a bude zaveden v létě roku 2010. Teoretická část práce popisuje pojem cestovního ruchu, destinace a marketingového mixu v cestovním ruchu s důrazem na marketingovou komunikaci. Analýza prezentuje současnou marketingovou komunikaci města Tunbridge Wells, která je v poslední části rozpracována do podoby rozsáhlé komunikační kampaně za účelem propagace balíku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14066
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
15362
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account