Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely |
Author: |
Habich, Jan
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Práce je analýzou současného stavu sociálních médií, přičemž je kladen důraz na existenci, budování a využití virtuálních komunit, a to nejen pro marketingové účely. Teoretická část vysvětluje některé pojmy, věnuje se změnám které ve vývoji elektro-nických médií proběhly a rovněž uživatelskému chování. Cílem praktické části je odpovědět na hypotézy a ukázat, jak lze využít vývoj elektro-nických médií a uživatelského chování pro potřeby marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15558
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18747
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account