Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek |
Author: |
Zvonek, Miroslav
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek. Zaměřuji se na nejužívanější a nejvhodnější formy a prostředky marketingové komunikace realitní kanceláře. V analytické části své práce analyzuji stávající marketingovou komunikaci realitní kanceláře Agentura Zvonek ve Zlíně a navrhuji, jak ji zefektivnit a rozšířit o další formy a prostředky. Také jsem realizoval dotazníkové šetření trhu realit a známosti firmy Agentura Zvonek v místě její působnosti. V praktické části práce jsem navrhl plán komunikace firmy pro příští období. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1594
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2658
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account